Fruktansvärd

Ja rätta ordet för min natt.. Fick ju reda på att min Kusin och hans tjej fick sin efterlängtade lilla tjej ikväll. Jag kunde verkligen inte somna. Låg och tänkte på dem hela natten. Ville veta mer! Vill ju träffa dem! Jag r fortfarande hur spänd som helst!! Kan knappt bärga mig. Hon är lik sin pappa är det enda jag vet. Vill ju träffa den första lilla tjejen från våran nya generation =) Lycka till nu! Hoppas att man får träffa er snart!

Ska till Västerås snart, plocka upp Sofie i tillberga först.

Imorgon ska jag på gymnasiemässa med lillsyrran. Jag kommer ihåg när man själv skulle välja. Sjukt svårt det var. Man ville så mycket men ändå så lite. Jag tycker att man efter nian ska ta ett år och pröva på allting sen välja. Att det ska införas. För det är så många elever som inte vet vad de ska göra eftersom de inte har fått pröva på någonting innan. Så väljer dem och tillslut kommer det fram att det inte alls var någonting för dem. Aja hoppas att det går bättre för syrran än va det gjorde för mig.

Jo det är nog dags att jag börjar samla pengar. Får väl gå och plocka pantburkar, eftersom jag ska bjuda syrran på "New moon" om hon är duktig i skolan fram till premiären. Och den lär ju inte vara särsilt billig.

Ne nu ska jag kila tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Lina

äsch man ska inte oroa sig för sitt gymnasieval, bara man gör något man tycker är kul! Man får nästan alltid plugga vidare vilket fall som helst så oavsett om man går något man inte vill bli i framtiden så brukar man ändå inte jobba med det man gjort i gymnasiet! hihi hoppas det går bra för henne :) Saknar er, snart kommer jag heeeem!! <3

2009-10-14 @ 13:19:42
Postat av: bigi

Jo hon hittade något hon tyckte var intressant. Men jag vet inte hur hon tänker i huvudet just nu. Vi saknar dig med baby<333333 ps. glöm inte mina böcker ;)

2009-10-14 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0