Bröst månad

Denna månad kanske kvinnor inte bör ta illa upp om någon tittar på deras bröst. Det innebär ju bara att folk bryr sig ! Som på Icareklamen. Fast jag som alltid tittar på bröstcancergalan grinar ju olyckligtvis varje år. Förrförra året när jag tittade skickade jag ett sms till mamma om hur mycket jag älskar henne och förlåt för allt dumt jag gjort osv. Det slutade med att hon ringde upp mig och trodde att Ronnie varit dum mot mig. Så hörde man pappa i bakrunden as förbannad och jag grinade som en apa. Haha sen när jag berättade varför så tyckte mamma att jag var söt men dum...

Var i västerås idag på "starta eget mässa" Intressant. Ska få tid hos en kvinna och få råd och hjälp. 


Köp Rosa bandet! Hjälp dem Mammor som lider av bröstcancer.




Dessutom grinade jag nästan till en rätt pinsam film idag. Köpte ju som sagt Hannah Montana filmen till lillsyrran. Gick upp halv 7 för att gratta henne. Fyfan va trött jag var. Tog och oskulden på hennes nya film. La mig nere på rummet och tittade på den. Ja som sagt en disneyfilm har aldrig varit dålig så egentligen ska jag inte skämmas. Jag älskar DISNEY så there you go! I said it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0