Tisdag/Måndag kväll

Igår åkte jag inte hem direkt.. Orkade inte byta buss heh så Jag åkte in och träffade mamma.. Vi åkte till affären och köpte ingredienser till mammas Kina mat.. Älskar det!

Sen kom jimmy över och vi pratade och drack lite kaffe, Sen ringer sofia mig och vill ha sällskap in till stan. Så vi åkte och köpte slask.

Efter stan så hjälpte jag min älskade Sofia att plugga på heeelt onödiga ord. Och sekter. Vi pratade efteråt! Alltid lika trevligt.

När jag kom hem så satt jag vid datorn så dum som jag är! gick inte o la mig föränn 12. Cp trött jag jag var i morse!

Vaknade med världens halsont:( Jag lät som kalleanka när syrran kom ner för att väcka mig. Jag hade glömt att sätta på ljudet på min klocka hehe Så jag försov mig!

Nu sitter jag i skolan och förbereder inför våran redovisning av kampanjen!

Efter skolan ska jag hem och leka med sofiaa<3

Kommentarer
Postat av: Järnet

vad jag läst och hört av min Fars bekanta i musik världen så handlade mest om att Max ville göra en låt som förvirrar. Denna amy finns inte. Att de handlar om henne som vanligt igentligen(finns ingen amy) Sen så har ju folk även kunna slänga om bokstäverna osv, då blir de eff u c kay me = Fuck me ? Typ något sådant. Men allt handlar bara om att chocka människor som vanligt och att hon ska vara kvar i rampljuset.. Det är vad jag tror allfall.. :O

2009-05-19 @ 11:37:16
URL: http://babiekexet.blogg.se/
Postat av: Sofia.

Ditt cp ;) Bara för att jag är 18 år stannar ju inte tiden för de.. Å du.. VEM ÅKER PÅ KRYSSNING SJÄLV?! HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Smarta jävel. Å alkohol..vem behöver de? :P

2009-05-19 @ 16:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0