Tisdag

Idag så var jag i skolan och vi började med våran buss på marknadsföringen. Färgen gick inte att måla med så jag sket i att jag blev kladdig och började måla med händerna. Bussen blev nästan klar.


Sen runt kvart i ett så träffade jag nattis och lilla sötisen tuva. Vi satte oss och åt inne på Vivaldi. Mums. Lilla tuva låg och sov medans vi satt och pratade strunt. När vi var mätta och belåtna så åkte vi till hälla...Jag var akut kissnödig så jag sprang in på donken för att kissa...Kan inte förstå att man tyckte att det luktade gott där inne förut, de luktade verkligen inte gott.

Sen gick vi runt inne på Hälla tittade kläder åt oss och kläder åt lilla tuva. Vi gick runt i några butiker innan vi kände att vi var nöjda. Jag köpte inget men Nattis hittade ett jätte fint sportlinne och lite små kläder till bebisen.


Sen efter det åkte vi ut till Erikslund och gick in på nå Maxifactory eller någonting. Trodde det fanns lite saker som man kanske kunde handla billigt. Men både jag och nattis tror att kläderna dem har där är gamla modeller som dem inte fått såldt på. Fast ok det fanns lite roliga saker, hittade en sak som sofia skulle bli glad för.


Nu sitter jag här och pratade nyss med sofia. Trodde nästan vi hade vårat första tjaffs på år.. Men det var det inte för ingen av oss var sur puh skönt.. Det var bara jag som var lat hehe

Ronnie kanske ska komma och sleepa hos mig inatt I hope :) skulle vara mysigt.
 
Då kanske jag kan vakna imorgon oxå.


Kommentarer
Postat av: Bästa vän.

Så går våra tjafs till! haha först är man lite sur. sen efter några sekunder är de över. "Vadå sur?" hahah <3

2009-05-10 @ 14:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0