TISDAG

Idag så var vi ju runt på skolan som jag skrev tidigare. Det var riktigt roligt men svettigt!

Senare runt 1 tror jag så kom nattis till stan. Hon ringde mig óch sa att hon inte hittade så jag sprang ut utan skor för att hämta henne. Sen började det mysiga med att ta bilderna! Riktigt fina bilder blev det. Jag är nöjd jag tror att det blev över 400 bilder som jag nu kan leka med. ¨

Sen kom sofia. Och inte heller hon hittade till min skola så jag spreng ut till fönstrerna för att guida henne! Stackarn gick där nere och frös.

Sen så gick vi och käkade på Vilvaldi. Jag tog de vanliga sen vid kassan hände någonting som jag inte var van vid.....96 kr istället för 79. Vart fanns står det att salladen kostar så mycket??? När vi började äta så kom en tant in samtidigt som nattis satt och pratade i telefon. Hon pratade med marita och berättade just att vi satt och åt, då sa jag "Ja man måste betala en förmögen för en jävla sallad..Fan kostar skjortan" Då börjar sofia as garva, får inte fram nått ord och jag fattar inte vad hon snackar om..Hon trodde att jag sa "Hoppas tanten är förmögen för det kostar skjortan" Haha Hur fan kan du få det till dedär?
Så jävla störd haha

Vi hade det riktigt trevligt idag tycker jag:)

På torsdag kommer Emilia och cattis och även dem ska bli fotade tillsammans med lilla tuva och nattis :)


Ne nu ska jag sätta mig och fippla med dessa:D

Kommentarer
Postat av: Martii

Fin bild på dem :D:D

2009-05-12 @ 21:56:51
Postat av: Sofia.

Jag dör!!!! Börjar asgarva så fort jag tänker på de där med tanten. Skulle berätta för pappa. Fick inte fram det! GARVA som en took! HAHA! Roligaste på länge! hahah. garvar nu. hahahahhaha

2009-05-12 @ 23:09:47
Postat av: bigi

Du är dum sofia:(

2009-05-13 @ 12:52:49
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0