Söndag

Idag så vaknade jag upp hos min älskling.
Klockan var inte så mycket...vad kan den ha varit 12? haha hatar att vakna så sent!

Jag hade prata med en kvinna som heter Irma som skulle kunna tänska sig att sy in min klänning. Så run hal 2 så åkte vi hem tlll henne. Och som jag väntat så kunde hon inte sy in den, men hon skulle fixa ett resår band som jag själv kunde årdna efer min sorlek! Bättre än ingenting tycker jag!

Sedan åkte jag hem men ronnie och dodda till mig, vi tittade nästan färdigt på "Made in YUgoslavia" . Rätt rolig film, fast ganska seg. Sen käkade vi äppelpaj och ronnie och dodda åkte hem efter det.

Gick hem till sofia efter de. Vi satt och pratade skit ett tag sen fixade vi lite historia. Åkte köpte skräpma som vi sedan åt av.

Här om dagen skrev jag klart min egen religion som jag döpte till "skumanismen" haha hoppas att det vart bra fan 6 sidor tror jag så it better be good enough!

På tisdag ska jag käka med sofia och Nattis och lilla tuva!

På fredag är det studentskiva! Längtar som fan:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0