Mösspåtagning!

Ja imorgon har Sofia mösspåtagning:D Helt jävla sjukt! Fyfan! Att tiden går så jävla fort!
Känns som om det var igår jag satte mig i deras klassrum och såg henne! Haha det var vänskap vid första ögonkastet ju! Sen dess har vi varit oskiljaktiga! Bokstavligt talat!

Haha kommer ihåg när vi hörde att någon blev mobbad haha och vi åkte med hennes gröna och rosa skateboard! Hah Vi trodde vi va hjäktar! Vi åkte runt i kumla och ville stoppa bråk! Vi hade tillochmed ett eget märke som vi ritade med kritor! Så jävla kul! Jag kommer inte ihåg vad vi kallade oss för men det var någonting med kumla! Hahaha fan va kul vi har haft genom alla dessa år och det man har sett fram emot så länge kommer inom så kort tid! Studenten! Det känns helt overkligt!

Fan kanske ska ta och leta upp dem där skateboardsen och köra runt lite igen för gamla minnens skull eller vad säger du fia? Haha

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-05-28 @ 23:24:59
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Sofia :)

"Kumla kickers" Så hette vi ;D! hahahahah Sånt kommer jag ihåg :P Jag älskar dig mest! Jaa, vi tar fram den å åker några varv :P

2009-05-29 @ 14:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0