KONF

Idag så ställde jag klockan för att kunna vakna för att sofia ville att jag skulle följa med henne och köpa hennes bal klänning Så klart så åkte vi vilse så jävla typsikt oss"! Sen så skulle jag hem ovh börja fixa min lillasyrras hår, hon trodde ju det skulle ta hundra åt me n det gjprde det inte. Så vi vart klara i tid!

Mina Bästa släktingar kom hit! Jag vart så jävla gllad , jag böjade ju grina när dem skulle hem !!! Ville verkligen inte det:( DEM HAR LOVAR ATT KOMMA UPP I JULI så får hoppas på det:D Dem har även facebook så får se om jag hittar dem där:D

Nu sitter jag här efter partyty som egetnligen aldig blev a  v men bara mina kusiner som är så nälla o alltid stannar kvar till sitst och fest ma med mig:D Dem är så snälla:D Så när sara fyller 20 så ska jag och hon´parta som satan :D:D

Ne nu ska jag öfrsöka sovaD hod natt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0