JAG VAR ELAK IDAG

Oh vad jag känner mig dum! Men jag fick mig ett riktigt gott skratt. Var in på bilddagboken och såg dehär comviq lånekompis fattade inte riktigt vad det var så jag klickade på de.

Sen la jag märke till att man kunde be några ringa till en kompis precis som dem sa på reklamen. Och så busig som jag är så tänkte jag på tre personer på en gång det stod mellan Ronnie,Dodda och sofia.. Hmm vem skulle det bli. Jag tänkte att jag skulle driva med sofia men sen kände jag näää så jag skrev till henne och berättade om min ondskefulla plan. Hon sa också Dodda eller ronnie,. så jag ringde ronnie och berättade så stackars Dodda blev dem utvalde.

Jag fick en ond plan efter en lång tanke stund... IPRED hahaha så jag väntade på att sofia skulle komma över och ronnie hade åkt till dodda för att förbereda sig på våran atack hahah

Kl 8 försökte vi oss på att klicka oss in men våran kamera funkade inte riktigt som den skulle. Men tillslut så fick vi till det och hamnade på 15 plats!! Haha

Efter en liten stund så skickade jag till ronnie att snart så ringer dem...

Och fyfan va vi fick oss ett gott skratt..

Gå in på http://www.live.comviq.se/ och titta .. Vi finns med där och stackars dodda med..... Fast vi är inte först.. vi kommer efter en stund.. Riktigt kul så titta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0