Igår

Ni får ursäkta mina stavfel inatt! Hehe


Som sagt så var jag med sofia under dagen, hon satt även och höll mig sällskap när jag skulle fixa mig. Jag lockade beatas hår så som hon ville sen så var det min tur. Jag tog på mig min klänning som jag skulle ha men som vanligt fick inte mina tuttar plats. Så Sofia och jag tog och tejpade dem mot min kropp. Precis då kommer mamma ner i mitt rum och säger att jag absolut inte fick ha så för det såg ut som jag hade sillisar! Happ det satt skönt iaf . Kände mig som en Gladiator haha med en röd latex dräkt!

I kyrkan så höll jag på att somna! Det var inte alls kul när prästen pratade. Sen skrattade man ju när uppvisningen var och lite sånt. Min farfar tyckte det var så tråkigt så han somnade till två ggr. Haha

Senare bar det av till lilla lokalen, där bjöds det på fika mat och efterrätt haha.

Mina sysslingar var här eller ah två av dem iallafall, Jag var så jävla glad , fast det tråkiga däremot är att dem inte kan komma sen till studenten. Men vi firade mig igår med lite jägershots:D hahah

Idag är det min älskling sofias födelse dag:D Hon blir 18! Så är det bara! Hon har sagt det till mig så då är det så hahaha

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-05-24 @ 10:55:53
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spana gärna in min blogg & bloggdesign - http://paulinaholmgren.blogg.se

2009-05-24 @ 10:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0