AJJJ

Dagen började väl som vanligt, gick upp kände mig seg, ville egentligen inte till skolan! Var allt för trött! Men pallrade mig upp ur sängen käkade frulle. Ronnie var så snäll och skjutsade mig till station. Väl på tåget med all min jävla packning som jag var tvungen att ta med mig just idag, så får jag reda på att det är frilufsdag. Fan vilken tur att jag älskar att ha mjukisar tänkte jag då. För det var just det jag hade på mig.

Väl framme i västerås kom jag på att Elina skulle sjukanmäla sig idag och Amanda och Amanda oxå skulle göra det. Happ tänkte jag får väl försöka hitta till min station! Så jag går där med mina tunga väskor, ser Anders, Roberts lillebror. Hoppas på att han ska va på samma sak som jag men nej han skulle spela innebandy turnering. Happ jag kände mig så ensam ingen jag kände skulle vara på samma station som jag.

Tog fram datorn ur väskan och kollade upp vart jag skulle vara, på rocklunda. Så jag hoppade av bussen där, gick och gick men hittade inte. Sen såg jag några jag kände igen från skolan och följde efter det hehe. Jag hittade till min station as lycklig var jag. Sen helt plötsligt ringde min mobil.

"Hej Big du...Vill du vara målvakt åt oss på turneringen Anton är sjul." Det var Sofie. Jag sa ja! Eve var redan på väg för att hämta mig så jag sprang efter hennes gula bil med min packning! Fyfan va jobbigt det var!

Spelade väldigt många matcher, första förlorade vi dock men sen gick det bra. Vi kom 2a:D

Vissa jävlar kunde ju inte lämna tillbaka skydden så jag ser ut såhär nu :(


Det ser kanske inte ut att göra så ont, men dem är så svullna så att jag inte kan stå rakt med dem :(
Sen var jag ju tvungen att gå för tyckte synd om Eve om hon skulle behöva skjutsa mig till station. Så jag gick till jobbet från högskolan! Det var inte det lättaste när man för det första har världens jävla packning + 2 tröjor och en jacka att bära på, ionte nog med det så kunde jag knappt gå hahahha Men det var de värt för, Fan va kul jag hade:D

Kommer ha sån jävla träningsvärk imorgon haha får se om jag kommer upp ur sängen :D

God natt

Kommentarer
Postat av: Nattis

Big, att du inte ringde mig så hade jag skjutsat dig.. det vet du !! Lär dig det nu =))

2009-05-26 @ 06:38:23
Postat av: bigi

Tack va du är snäll =) Jag skulle säkert ha uppskattat det igår, för fyfan va jag var slut haha:D tack iallafall:D du kan ju ringa mig när du är i sala så kan jag skjutsa runt på dig lite för alla gånger du har skjutsat mig:D

2009-05-26 @ 08:53:11
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0