Utgång

I fredags så åkte jag och min bästa till västerås och shoppade lite. Vi åkte först ner på stan och tittade, skönt säger jag att åka på morgonen då det inte är så mycket folk + att det var löningshelg också! Vi kikade i nästan alla affärer tror jag efter någonting snyggt. Vi tröttnade rätt fort på att inte hitta någonting så vi gick och köpte skor istället. Efter det så gick nog letandet lite bättre. Jag hittade en as snygg tunika och tights till, Sofia hittade också en och hon köpte lika tights! Vi gick och åt på vivaldi....Sofia ville käka donken.. men inte jag hahah mirakel! Efter det gick vi in på Twilfit och jag köpte nå bröstvårts gömmare ! funkar perfa ska jag säga! men det ser ut som om man har mutant tuttat! Just jävlar jag köpte en ny skinjacka! fan vilket kap jag gjorde! Har letat efter en svart hur länge som helst och nu hitade jag en på rea! Shit va jag är nöjd!

Sen efter stan åkte vi ner på Erikslund, Tati där Sofia hittade en as fin klänning! Efter det vart det Mediamarkt. Sofia köpte skivan som hon är så kåt på! Absolut dance tror jag den heter!
Efter en solig skön shoppingtur så åkte vi hem glada och nöjda över våra köp! Som sagt köpte jag två par skor,Tunika,Tights, Skinjacka och bröstvårtskydds grej (som man använder om man inte vill att bröstvårtan ska synas igenom tröjor! Allt detta och jag gjorde bara av med 1200! fan va jag är glad!


Kl 5 så skulle jag jobba på mitt nya jobb! KAOOOOOS säger jag bara! Fyfan dem grabbarna vet fan inte vad dem håller på med. Jag jobbade på en resturang/bar. Dem tar emot beställningarna vid borden som på finare resturanger! PFF haha........ aja det gick bra för mig iaf eftersom jag har jobbat med det där förut, men dem...Det finns inte ord för hur mycket fel dem gör. Dem har sammanlagt 11 st bord med från 2 platser upp till 8. Alla var fullsatta förutom ett på 8. och då var dem panikslagna, viste inte vad dem höll på med och tyckte det var stressigt:S  Jag tog det lugnt eftersom jag hade varit med om värre! Sen vid 7 kom det ett sällskap på 9 personer och satte sig vid ett stort bord. Jag gick ut och tog emot deras beställning. 2 dagens tips och en hamburgare som skulle gå till köket! sen 2 kebab menyer och 4 pizzor som skulle gå till pizzeria delen. Jag gav bestälnningen till kockarna och dem började. När maten hade gott ut och typ kanske 10 minuter efter det så var fortfarande inte pizzorna klara.. jag började bli föbannad! så jag gick och frågade vad dem höll på med! då hade dem glömt att ens börja med pizzorna och kebaben! Jag säger det jag.. Det sällskapen kommer vi aldrig mer attt se! Pratade med han som hjälper dem att komma igång och han sa att jag är mer erfaren än vad dem är!!! haha fyfan och jag jobbar för dem???

I lördags  så var jag först med ronnie, vi åkte snöskoter...eller ah han och hans pappa gjorde, jag låg och sov i bilen!
Jag var ju helt död, somnade inte föränn kl 4! och Ronnies pappa väckte oss kl 8..

Senare på eftermiddagen runt kl 6 gick jag hem till sofia. Vi började fixa oss för party!!! Tror nog att vi båda kände oss lite snygga! Åkte hem till Frida G runt typ 7 och började prata lite skit! As trevligt! Sen när hennes kille åkte därifrån började vi köra Sanning eller konsikvens ett trevligt spel som är till för typ ah party! från 3 personer och uppåt. Frida vart trött så hon somnade.. Sofia och jag vi gick ner på hotellet och började röja lite för oss själva. Fyfan va roligt jag hade med henne där ute. Sen var de ju så jävla synd att jag hade 10 cm klack på mina skor! Så mina fötter började värka som fan! Men jag gav inte upp jag dansade iaf! Martina och gabbe kom ut senare dem också!

Jag hade en as trevlig kväll igår *(om man bortser från några tråkiga detaljer) Tack Frida, Sofia, Gabbe och Martina! Skit kul!!!!!!!!

Idag så var jag med ronnie, sen kom jag hem, kikade på herren på täppan ! Askul! fyfan .. aja sen gick jag hem till sofia en timme och ungiks!


imorgon börjar skolan ! Skoj

Kommentarer
Postat av: Bästa vän ;D

Tack min älskling! jag hade as roligt. det här måste vara bästa helgen på lääääänge :D! Jag älskar dig mest bästa vän! alltid du och jag Twille <3

2009-03-02 @ 11:11:34
Postat av: bigi

Tack älskling! Jag hade as trevligt jag med!!!! Älskar dig<3

2009-03-02 @ 12:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0