Oj oj igen hahah


Jag tycker faktiskt att man kan ha en viss självkontroll på vad man egentligen håller på med. Seriöst ?
Vissa grejer har blivit klassade som sjukdomar av en anledning. Oftast så är anledningarna till att dem blivit klassade som det är att dem är skadliga för hälsan. Plus att man inte hamnar på sjukhus utan anledning.

Sen hur sann den där smörjan är det vet man ju aldrig..vissa gör ju allt för uppmärksamhet.

Aja nog med det.

Jag var hur duktig som helst i skolan idag jobbade ikapp i nästan allting, är fan grym :) Jag åkte in till stan idag ihopp om att få käka med min älskling, men istället så fick mamma bjuda mig på akropolis istället :) mumma. Vi åt Grillad kalkon med bakad potatis och sourcream. Sen skulle mamsen gå och jobba och jag fick strosa runt på stan helt ensam. Jag gick in och hämtade min bok som jag beställt så nu är det väl det som gäller framöver antar jag.

Gick även in på wayne´s för att hälsa på. Där bjöds det på kaffe, satt en bra stund och tjattade lite med anna. Det var trevligt.

Runt halv tre ringde mamma mig och sa att jag kunde komma in till hennes jobb för chefen hade dragit hihi busigt av henne...

Senare kom Ronnie med sin följeslagare Dodda , Vi gick och käkade runt halv fem tror jag att det var. Älskling bjöd det var snällt :) tack

Runt fem
hjälpte jag mamma att stänga butiken och vi gick för att kolla in lite tyger. Jag har funderat länge på att prova på att sy någonting så jag köpte lite tyg, tråd och resår. Sen får vi se om det blir en tröja som jag hade planerat, sen kan det ju sluta upp med att det bli ett kuddfodral.. eller en trasa som pappa använder för att torka av olja på :/ aja det blir nog bra tillslut.

(Hittade världens gulligaste grej till lilla Tuva)

Träffade även sofia idag vi satt på mitt rum och pratade lite skit.. Alltid lika roligt. Sen ringde min chef. Förvirrad som vanligt, glömde bort varför han ringde så vi la på. Sen ringde han mig igen och vi kom överäns om att jag inte skulle jobba torsag, puh skönt för jag skulle endå på kurs.

Efter det så kom ennu ett iväntat samtal. Den ansvarige för irsta blixten i helgen, han förklarade hur allting skulle gå till och en massa andra detaljer som jag behövde veta. Nu är det bara att tuta och köra.

Vi kanske ska sluta med donken:P

Oh den här bilden är sååååå mums! gaahhhrrr kvinnor med kött på benen ska det vara... hahahahhahahahahhahahhahahah

Kommentarer
Postat av: Järnet

Aa men människan måste väl vara lite puckad, spelar hon bara så dum för uppmärksammheten ? :O haha... ska du säga din kommentar till henne va ju kanoners !

2009-04-01 @ 16:53:41
URL: http://babiekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0