Lördag igen då

Jag va fyllechaffis igår, och en jävla surfitta! Haha Jag tjänade 120 kr på att skjutsa annemaj till partyt o hem. Sen runt typ kl 3 på natten väcker ronnie mig och vill att jag ska vara vaken med honom. Men eftersom att jag redan har sovit så pass länge så har inte jag en sån stor lust att vara vaken. Så jag tror att han blev sur på mig.

Idag vaknade vi runt 11. Det var lasses födelsedag. Vi käkade tårta eller dem käkade tårta jag käkade smörgås tårta.

Som sagt så har jag varit en riktig surfitta hela helgen. Jag slutade snusa i fredags och hållt mig riktigt bra! Fast problemet har varit att jag börjat tugga på en massa annat istället. Jag har käkat hela helgen! Skönt att jag ska simma på tisdag. Och det ska bli skönt att sola imorgon ! Fan jag måste ha tuggumi hela tiden för att inte käka! usch:( Men men jag sparar minst 120 kr på att inte snusa! och jag behöver inte heller längre känna att shit jag måste lägga undan si o så mycket pengar för att ha råd att köpa snus! Ok det har bara gått tre dagar men ah jag litar på mig själv. Fast en snus lite då o då gör ingeting hehe bara jag inte börjar storsnusa igen!


Imorgon ska jag o sofia gå o sola på sala sol . Tänkte att eftersom jag har 120 kr över varje vecka nu kan jag ju lika gärna bygga på brännan lite. hehe jag ser ju lite sjuk ut just nu.

Imorgon är det skola igen. Bra bra det betyder bara att vi närmar oss sakta men säkert! O sofie måste ha 200 kr av mig denna vecka får inte glömma det! Måste kolla med mamsen o papsen om jag måste stå för det själv eller om dem har lust att lägga ut .... Igen heheh O imorgon bir jag ju av med 166 kr till pillan och 87 kr till elina och ewe sen 60 kr till linus haha det är väl typ 500 de. Dem pengarna ska dem få för att dem la ut åt mig :) Tack Tack

Nä nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0