hmm

Jag skaffade en sån där Facebook grej igår. Såg att klárika hade en sån och även lidike och då tänkte jag fan va bra , blir ju lite lättare att hålla kontakten med dem:) så ah nu har jag en sån oxå.. Fan känns verkligen inte som att jag har ett liv. Är ju förfan medlem i miljoner saker.. eller ah tre kanske fyra..fem aja skitsamma hahaha

Fan jag ska vara ensam hemma idag:/ med min lilla Pici sen ska jag hämta ida vid nio om hon inte får skjuts...Så ikväl blire väl bara att vara hemma även fast jag ville åka hem till ronnie:( men han kasnke vill komma hit?


Fuck va jag ligger efter i skolan:( får panik verkligen:( aja får väl försöka ta mig själv i kragen och göra någonting åt saken istället för att bara sitta här och klaga!

Studenten om typ 92 dagar:D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0