BlaBla

Har egentligen ingenting att säga typ....

Tror jag vet vilken skola jag ska välja efter gymnasiet kanske låter som en bra ide?`:P

Lekte med ronnie igår och imorse, Sen fick jag spratt och ville ut i det vackra vädret så ringde Sofia och frågade om hon ville följa med. Vi valde att gå över en åker täckt med snö!"! fyfan va jobbigt det var! Shit jag svettades som en jävla noshörning på savannen! puh... Det blev ju inte bättre sen heller utan det var smältande snöö typ överallt oh gud va jobbigt det var.. men det vare värt för frisk luft är bra och det kände man också. Sen tyckte vi att vi var värda lite skitmat så vi åkte till torino och käkade.. mums

Imorgon är det skola igen som sagt och jag har mediekomunikation tror jag på förmiddan och på efter middan har jag religion... Har inte riktigt kommit igång på det ämnet ännu men det kommer säkert för det är så jävla intressant ...


Jobba imorgon,tisdag och onsdag samt lördag!

Happ fick ner några rader iallafall puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0