veckan

I tisdags så gjorde vi klart våra dräckter inför onsdagen:D Våran lilla syjunta var riktigt rolig:D

I onsdags så örjade morgonen med stress för att få med sig allting till skolan! Väskan var inte så skön att bära runt på kan jag ju säga! ¨

Vi hade någon på besök i skolan så vi  kunde ju inte börja parta på en gång. Sen när den var klar runt kanske 10 på morgonen så körde vi igång. Vi bytte om och började härja! Fyfan va kul jag hade jag var verkligen på G den dagen! Träffade på några gamla klasskompisar och några gamla kompisar som inte gick i klassen. Vi sprang runt på stan , i galleriorna och utanför. Sen gick vi till VLT huset i hopp om att vi skulle få fastna på kort, men då fick vi reda på att dem var nere på stan.
I Vasa parken så sprang jag runt och tog en massa jävla kort. 346 stycken faktiskt! Jag lyckades fastna på bild med folk jag inte ens kände,,, heheh det var lite kul att titta på bilderna efteråt.

Runt 4 så gick några från klassen och käkade pizza! Då var jag ganska hungrig kan jag då säga. Hade bara käkat knäckemackor till frulle och gett bort min lunch till eve hahah så jag var utsvulten och kissnödig! Jag hade lätt atit upp hela pizzan om jag inte hade haft ronnie i baktanken! Jag är ju så snäll och delar med mig =)

Sedan åkte jag hem till ronnie och kollade klart på mina sista heroes avsnitt...som jag nu inte kommer ihåg vad dem handlar om hehe... Jag har aldrig börjat dricka kl 10 på morgonen och blivit bakis samma dag! Det måste vara ett personligt rekord hahah
-------------------------------------------------

I torsdags så ville jag egentligen inte åka till skolan men jag var så illa tvungen för att få min närvaro! Villl ju få så mycket pengar som möjligt av mitt livs sista studiebidrag:( känns hämskt att tänka på det!
Vi var iallafall 4 personer i klassen hehe inte så trevligt!
------------------------------------------------------

I fredags så åkte jag till skolan heeeeelt i onödan! Vi hade ju ingen riktigt lektion! Så jag tog min dator och lämnade in den på hostning för att sedan få behålla den föralltid! Så nu är den min och jag får göra vad jag vill med den!

Jag åkte hem med halv tre tåget för att hinna göra mig lite iårdning inför sofias student! Så jävla tur dem hade. Studenten i sala brukar alltid äga rum på en torsdag! Men i år var det på en fredag! Det spöregnade i tosrdags och det var fint väder igår och det spöregnar idag! Det är som att vädret planerat allt i förväg. när jag väl var klar tog jaag ida och pici och skyndade m ig in ill stan för att inte missa någoning. Där nere på stan stod jag med sofias väner och bekanta med familj och väntade in studenttåget. Ronnie och dodda var oxå där. Runt halv sex så kom dem glada studenterna! Med dunder och brak...hahah sofia srang typ förbi oss första varvet, under andra varvet så fick jag tag i henne, martina och vickan för att få hänga saker runt halsen på dem.

Efter att vi tittat på dem så åkte vi hem och fikade hemma hos sofia, det var gott!!! Efter fikat så gick vi över till Rose-marie för hon fyllde år i fredags. Där bjöds det på fika och mat igen! Fast dr orkade jag ju inte äta nå mer hahah Hade ju illochmed ätit Pizza tidigare! Runt typ halv nio så gick jag hem och fixade mig för sen skulle det bli party. När jag kom över till sofia bjöd hon mig på likör. Mums sen bar det av till Robert på oförberädd förfest. Vi drack och spelade nå spel som vi inte förstod ett skit av. Så vi gjorde våra egna regler. Spelet handlade om det Svenska språket. Haha vi var ju ine så duktiga om man tar ett ex på en av frågorna "penga brygga" Eller ah den va ju inte med riktigt men liknande saker. Detta betyder iallafall "örebro"

Sen gick vi till hotellet och dansade! Riktigt kul var det!

----------------------------------

Igår var jag hos barbi i västerås för att hon fixat examen! Grattis till henne!!!

Nu ska jag baka för imorgon är det knytis! Och mösspåtagning i skolan! Skoj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0