Tisdag - Onsdag

Igår så hade vi ju ingen skola. Det var ju skönt till viss del men man blev så jävla seg..Hur fan ska det gå sen när man aldrig behöver gå i skolan då? =(  Aja vi skulle iallafall på maskerad grejen på Pluto som vi sett fram emot så mycket! Men ingen var riktigt taggat för att gå ut. Så man blev ju inställt på att det inte skulle bli av, sen rutn 8 frågar jag en sista gång och då skule det helt plötsligt bli av. Så skynda på med dräkten fixa håret och dra till station.

Väl framme i västerås så satt vi och spelade lite fylle spel hos Malin. Snällt av henne att ta hem oss dit !
Sen gick vi ner på stan för att gå in på Pluto.Kön var väääääääldigt lång och alla stod och härjade massa student sånger. Jag blev mos för att alla bakifrån tryckte på och dem där framme tryckte tillbaka och jag stod självklart i mitten av allt dedär!
Väl inne dansade och härjade vi. As roligt hade jag! Sen köpte jag världens dyraste hamburgare hahah eller jag tyckte det igår iallafall.
Ronnie var så snäll och kom för att hämta mig runt halv 2. Var skapligt trött när vi kom hem sen!

---------------------------

I morse försov jag mig så jag fick inte veta mina betyg! Typiskt! Kom till skolan när alla hade dragit hem! Det var mindre roligt! Men vafan hela vägen hem igår trodde jag ju att det var freda så min hjärna var förmodligen inställd på att jag inte skulle gå till skolan idag!

Åkte och hämtade banderollen med Elina , snällt av henne att följa med mig!

Sen när jag kom hem så var det bara att vända och åka tillbaka till västerås för syrran skulle shoppa! Hon lovade mig att bjuda på mat eftersom jag var så jävla HUNGRIG trodde faktiskt helt alvarlige att jag skulle spy! Men nej jag fick betala för min mat själv jag!

Nu är jag helt jävla slut, skulle kunna somna på fläcken!

herrå

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Snart din dag älskling :D! Saknar dig som fan :(

2009-06-10 @ 23:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0