Midsommar

Det blev ingen midsommar med Sofia =(
---
Jag vaknade hos ronnie igår, åkte hem senare under dagen för att göra mig iårdning till kvällen. Åkte tillbaka med typ inge soppa i bilen. Har inga pengar att tanka för heller. Hittade två 20or i plånkan. Ganska pinsamt att tanka med. Heh
Aja vi skulle iaf käka hos ronnie. Sofia skriver att hon ska lägga sig och vila, och att hon skulle höra av sig runt 8. Så jag tog det lite lungt till att börja med. Käkade och drack lite smått. Tiden gick men inge pling på telefonen. Började känna mig rätt ledsen. Sen halv tio så skrev hon att hon var ut till tobbe o frida. Så då blev jag ju lite ledsen , men men . Hon kom iaf och sa hej.

Midsommar blev inte riktigt som jag tänkt mig men det var trevligt iallafall.
-------
Idag vaknade jag as trött runt 1. Senare så åkte vi hem till lilla Emilia som fyller 2. Där bjöds det på tårta, tro det eller ej men jag åt. Dem som känner mig vet att jag aldrig äter tårta. Jag vet inte varför men det har aldrig blivit så.
----
Idag hoppas jag på att få leka lite med sofia för jag är ensam hemma och ingen Pici är hemma heller, känner mig väldigt ensam!

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0