Jackson va har du gjort!

Fan satt och tänkte på den döde mikael jackson igen. Gick in på willys idag och skulle shoppa lite mat. går förbi tidningarna..ok hade sett dem tidigare idag men reagerade inte förns då. 12 människor har tagit livet av sig på grunad av honom jag säger bara come on? hallå vad hjälper det honom att ni tar livet av er?  Ok dem läser förmodligen inte detta men vafan. Förstår mig inte på att dem gör det? Hans närmsta sörjer och ni lägger ännu mer skuld på dem genom att ta livet av er. äh vafan han skulle nog inte vara så glad på er om han visste vad som försegick säger jag bara.

=)

Kommentarer
Postat av: Järnet

okej :D din mamma är nog jätte fin. men nu pratar vi riktigt stoora människor inte mulliga eller så där...(utan om den personen sätter sej på dej försvinner man, så stora) Vi gjorde en liten forskning o kolla i tidningar o klippte ut.

5 av 6 tyckte att man ska ha längre hår :) Fast allt är ju en smak sak :D vi såg ju stora kvinnor oxå som passa i det :) jag är inte blond ! de är ju gult kvinna :D jag måste få de blont, har faktiskt funderat på att ha mörkt under luggen, Vi får se hur de slutar, kanske inte blir blond, kanske springer runt o ser ut som katten pissa mej i håret... :D haha..

2009-07-01 @ 10:57:43
URL: http://babiekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0