Jobb, jobb, jobb och ja, mera jobb!

Min hela vecka har gått ut på att jag har jobbat! Förjävligt ska jag säga! Igår började jag bråka med en Alban! Så typiskt mig att inte kunna sitta och hålla käften! Men det är ingen jävla marknad jag jobbar på, där man kan pruta ner varorna. Jävla pucko, gå och lek med aladdin istället!

Var på Bio igår. Transformers 2. Så jävla bra! Älskar bumbelbee! Var där med Ronnie och Dodda. Fan Dodda var så exhalterad att man nästan kunde tro att Ronnie och Jag var där med jobbet och att Dodda var en unge vi jobbade med....Haha

Imorgon blir det samma visa igen! Jobba komma hem vara helt slut.. På lördag kommer det vara skönt, för då vet man att veckan är över! Fast däremot så blir det mycket jobbigare från och med nästa vecka... 10 h om dagen! Blääääää

Sofia var över en sväng idag! Saknar henne! Jag hatar när jag jobbar, har aldrig tid att träffas!

Good night

Om det är tanken som räknas, varför ska man då behöva prata?
Är det inte tanken som räknas så har man ingenting att skylla på ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0