God morgon.

Sitter här och väntar på att min samåkningskompis ska bli klar. ok jag är inte heller helt klar, men jag ska bara ta på mig min BH så. Somnade rätt fort igår. Drömde dem sjukaste drömmarna Sofia du ska bara veta! Haha jag vet inte varför jag skrattar för dem var inte roliga.

Idag är det fest. Och jag som vanligt har ju ingenting att ha på mig. Fick en idé igår men får se vad det blir av den. Har ingen dricka heller så vettifan hur jag gör denna lördag kväll....skriv till mig när du vaknar Svea ok?


Idag ska jag bara jobba till fem...weeehooo sen är det bara hela fyra veckor kvar!

Lina kommer idag =) hoppas att jag kan träffa henne fan jag jobbar ju så mycket, men man får väl ta vara på den lilla tiden man har. Sen kommer ju mina syrror hem imorgon...Utan svininfluensan förhoppningsvis ;)

Ne ska man kanske ta och klä på sig nu.

Kommentarer
Postat av: Svea ;)

Hej baby! Jag saknar dig! Du måste berätta din dröm sen. hahahaha. Love u <3

2009-07-25 @ 13:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0