SHIT

Detta är flygbolaget. har hört att det är skit! Gjorde ju inte saken mycket bättre:(
Flyga imorgon!!!


Jag är livrädd!!!!! Har inte flygit sen jag var typ fem år gammal och nu ska man upp i luften ca 3000m upp... Det är väl typ 3 km ! Inte nog med det så ska man sitta i ett plan som rymmer typ kanske 200 personer och man kan inte komma någon vart! ohmpf! Jag kommer få panik!

kommer kyssa marken när vi kommer ner! heh sen är det bara resan hem en vecka senare som gäller...

jahapp antar att detta får bli mitt första inlägg:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är det du skall flyga till big? :)

2009-01-27 @ 19:59:24
Postat av: bigi

till serbien:)

2009-02-08 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0