Weey

Idag vaknade jag som vanligt kl 11.... börjar ju inte föränn två varje dag:/ mina dagar bara försvinner ut i intet :( trodde nog aldrig jag skulle säga dehär men jag saknar skolan:( ok där kommer jag ju bara hem en timma tidigare än vad jag gör nu men jag får iaf träffa mina kära klasskamrater:) o det är ju sista året med dem så :(

Praktiken va ju lite sisådär idag, heh jag va så dum och försökte sluta snusa idag haha, men det gick faktiskt bra:)
Det vattnades bara lite extra i munnen. men så fort jag kom hem och såg pappa ta en snus så gick det inte längre:( så jäkla typiskt:( Men men tiden gick fort idag och även fast folk satt kvar när vi hade stängt så kom jag därifrån i hyffsad tid.

När jag kom hem så bjöd jag över ZSåfi på en tjatt:) vi pratade lite och skrattade åt en rolig grej som hon gjorde hahaha så knäpp hon är!

Nu har hon gått hem och jag är ensam igen:/ typsikt! På lördag är det ju alla hjärtans dag så jag satt och pyntade presenten ronnie ska få:) kan inte skriva vad det är eftersom han läser.....


<3 lilla Notron <3

Kommentarer
Postat av: Din bästa vän :)

Du är så söt Attis <3

2009-02-11 @ 12:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0