Valkyria

var och jobbade igår, skapligt med folk :S men jag fick sitta ner iaf, och hade ett varmt element vid ryggen så frös inte så mycket förutom om händerna:(
Fick även min lön så jag kunde bjussa ronnie på bio:)

Valkyria var filmen vi såg. jag tror att folk var rädda när dem bokade biljetterna för det satt varken någon bakom mig eller på hela raden brevi mig:P hahah as skönt! Det kom inte heller någon lång jävel och satte sig framför mig as skönt!!! Filmen tycker jag var bra, kanske en film som man borde visa i skolor när man pratar om andra världskriget. jag som tycker om historia satt som fastfrusen och sög år mig all information i filmen eftersom det var baserat på riktiga händelser.

by the way.. efter jobbet så gick jag upp till min bil som står parkerad en bra bit bort från där jag jobbar.. när jag kommer fram är lyserna tända:S och jag hade inte satt igång dem när jag åkte eftersom det var ljust ute! (mina lampor tänds när jag startar bilen, sen kan man trycka på en knapp för att kunna använda heljuset) och det var den knappen som någon hade tryckt på. sen när jag åker iväg så märker jag att bakdörren är öppen:( jag var livrädd att jag skulle se någon i baksätet :( men ingenting var stulet och ingen satt där så jag undrar om jag kanske bär med mig ett spöke i bilen varje gång jag åker iväg:(

Efter bion så var jag berädd på att åka hem, men då ringer mamma mig och säger åt mig att köpa hem mat åt lillsyrran, så då var det bara att vända om och åka till b.king.. jag hade nämligen fått kuponger av en kund på jobbet:) vissa är verkligen snälla:) hahah jag köpte maten och åkte hemmåt.
Sen senare drog jag hem till ronnie vi mös lite och tittade först på "bruce all mighty"(ursäkta stavning) sen på en film om demoner, och sen när vi skulle sova tittade vi på nån komedi as kul:) fast ronnie somnade till den:/

Imorgon är det egentligen min sista måndag på praktiken, men leo ville att jag skulle jobba på sprolåvet, och jag är skylldig honom det eftersom jag tog ledigt en vecka, så antar väl att jag måste ställa upp..

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur stavar du??? sportlåv??

2009-02-16 @ 15:39:02
Postat av: Anonym

Haha. De är faktiskt inte jag denna gång som skrev de inlägget.. Jag kan svara istället för dig :) Jo, Big kan stava, men när hon är på humör ;D! Din galning :P

2009-02-16 @ 16:33:48
Postat av: Sofia!

Men vafan, mitt namn kom inte med!!! Aja, de va iaf sofia som skrev de snälla inlägget! Så att du vet älskling :D <3

2009-02-16 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0