Smeknamn

Sitter och käkar popcorn med pici.  fast hon får bara fröna är rädd att hon ska sätta i halsen:P

Kom och tänka på alla mina jäkla smeknamn som jag har haft, så tänkte skriva upp dem:D ahha

Atti,
Attigirb
Attis

Biggan(
var mitt första)
Bigi(
kom min mamma på)
Biggson,
bigshit,
Big,
Bigibag,
Bregott,
Bregotta,
Biggis,
Bigiboop,
Bigilitoo,
Bigipig,
Bridgit,
Betty,
Bettan,
Begäta
Bigibigipigibigipig (
hatar , det är en sång som ronnie sjunger hela tiden!!)

Farkas,
Farkost.

Gittan,
Gitzon
Gittis

Spagettis

Veven

Jag har nog sofia och robert att tacka för dem flästa speknamnen:)

har säkert fler:) Tänkte bara att det skulle vara kul att skriva upp dem alla såhär:)

Ska över till sofia runt nio och titta på efterslyst :P hon var på besök hos mig på waynes idag:) trevligt, förutom att hon var på ett dåligt humör:( Älskar dig<33

Kommentarer
Postat av: bästa vän ;)

haha aaa jag kan ja :D! haha! Fan va kul :P älskar dig <3

2009-02-11 @ 20:07:52
Postat av: bigi

du o robert har ju sån jäkla fantasi haha:P

2009-02-11 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0