:P

Jag och Sååfii va ner på stan idag, jag bjöd henne på fika eftersom jag endå är skyldig henne pengar. Vi va in på wayne´s och jag fick vara ledig som tur va. Men leo verkade ju som sagt sur! Så jag berättade för honom att alla andra har ju en ledig dag i veckan, men det hade inte jag haft under 10 veckor. Så då har jag 10 dagar att vara ledig. När jag hade sagt det så vart han tyst:) hoppas bara att han inte är irriterad hehehe

Vi gick runt i gallerian ett tag, va in på H&M hittade en as snygg tröja som jag ville ha...men jag köpte den inte heheh efter det så gick vi till is. och där som typ kärlek vid första ögonkastet så låg den:P en tröja! så jävla snygg... den tvekade jag inte ens på hahah fan va jag är nöjd:)

Efter det så gick vi hem till Martina vi skulle ju hjälpa henne måla om som sagt:) vi målade hennes kök och hall tre ggr! men trevligt var det. Sofia säger att jag hade samma färg på mig som väggarna när vi var klara... Kanske stämmer men vafan jag har iaf strykt ett yrke från min lista! Jag ska aldrig bli målare! :)


Vi åkte hem runt halv 8. Skulle hem till ronnie igentligen men blev inget av de för pappa sa nej, och jag är en sån mamma o pappa unge... Så för att jag inte skulle ha tråkigt så kom Sofia över igen och vi satt o snackade lite skit:)


Imorgon ska jag åka hem till Ronnie hade jag tänkt om han inte är sur :/ sen ska jag hälsa på min farfar med min kusin och hans tjej! Det ska bli kul att få träffa dem igen! Har inte träffat dem sen min födelse dag! och då hade vi så jävla roligt! Lätt bästa dagen i mitt liv:D Hade så javla roligt den kvällen FYFAN! kommer vara svårt att slå den!

Ne nu ska jag ge mig!

Kommentarer
Postat av: Martii

thanx för hjälpa i dag :D nöjd som fan!! kanske skall bli målare iaf:D hahha ???

2009-02-26 @ 01:35:30
Postat av: bigi

Det var så lite så:) Jag kan ställa upp o hjälpa till nästa gång :P men jag kommer nog aldrig kunna bli poffs hahaha

2009-02-26 @ 11:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0