mjo

Igår så lekte jag med sååfia, och vi hade så jävla kul åt mina fötter så det är helt sjukt! vi garvade så att vi nästan fick tårar! mina fötter är verkligen helt knäppa. ok jag kanske inte är ensam om att ha konstiga fötter men det är inte många som kan garva åt dem tills man grinar. Sen att vi kanske var alldeles för trötta det är en annan sak. sofia gick inte hem föränn runt halv två igår natt:) eller nu blir det väl förrigår eftersom jag skriver så sent.''

Idag måndag jobbade jag! var inte ett dugg sugen:( fyfan va jag är trött på allting! jag tror jag börjar gå in i väggen:( hehe

Imorgon ska jag träffa Cattis och hämta mina byxor jag beställt:D fan längtar:D hoppas bara att dem passar!

Nu är det ju sportlov för dem flesta! men inte för mig! Ska försöka prata med leo så att jag kan få ta ledigt för jag är så jävla tärd så det finns inte! vill ju oxå få det lite ledigt!!!!

sofia va hos mig idag igen! alltid lika trevligt! älskar henne!!

Jag ringde till lina igår! hon har fått ett jobb:D fan va roligt! är jätte glad för din skull gumman<333 ses snart sötnos!!


Skrev klart min ergonomi uppgift nyss! usch det är därför jag fortfarande är vaken! Nu är det bara projektet som måste bli klart!!! usch


Min fot! finns värre bilder på min bilddagbok!

God natt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0