tjabba

juldagen eller julafton har var as trevlig, satt och vantade in sangare. de sjong riktigt fint! Det ar trevligt att se att aven de unga har haller traditionerna som min mamma och pappa gjorde nar de var unga.


I lordags hande inte mycket var svin trott. var over till Lidike och Klara en stund och tjattade haha.


Gardagen var inte sa jatte vard. Jag tror inte ens att jag satte min fot utanfor huset. Eller jo nar jag foljde lidike till grinden och sa hejda. Ne jag var sa himla seg att jag la mig innan tio.


Imorse vackte mormor mig och jag stallde mig och lagade mat som jag hade lovat! Jag gjorde min kanda thai ratt. Alla tyckte om den som tur var for ag gjorde sa mycket mat att det skulle ha rackt till en hel arme.
Efter maten gick jag ivag for att fixa mina naglar. Kostar endast 80 svenska kronor och jag gav henne 5 kr i dricks som ar ratt mycket for henne. Alltsa i deras pengar 800 plus mina 50 dinarer. Haha man kanner sig ratt tat nar man ar har.


Pratade nyss med Ronnie pa skype, kanns skont att jag kan prata med honom varje dag nu!


Saknar er alla dar hemma men vi ses ju snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0