Jul

Man satt ju och hade en liten tanke pa min basta kompis hela tiden. Undrar hur det gar, undrar hur det kanns. Haha och har satt jag och onskade att jag kunde vara dar med henne.

Det finns en tradition har att killarna klar ut sig till na far liknande monster, sen gar de fran hus till hus med stora inte bjallror utan sadanna som kor hade forr i tiden. Riktigt stora sanna sa de hors fran flera kvarter. Nar de val kommer till ett hus dar de ar vantade gar de in halsas valkomna och sen borjar budgivningen med pussar. Sa javla dryga men jag pratade mig ur knipan. Och drog aven hem innan jag blev tvungen att pussa nagon pa kinden. Haha en rolig tradition, fast ikvall ska det tydligen vara finare, de som gick runt igar ska komma idag igen fast sjunga. Ska bli roligt att se.

Ronnie gav mig en forhoppning igar :D

Saknar er dar hemma och god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0