Ingenting

Egentligen så har jag ingenting att säga.  Jag stter mest bara och tänker på varför jag egentligen ens lägger ner tid på at skriva ? 

 

Idag så kom det in en kille och skulle köpa cigg. Han har öppna ett internet café precis brevi så han brukar komma in. Jag behövde inte ens fråga om leg..Jag tittade bara på honom fundersamt då började han med att det inte var till honom utan till sin pappa. Jag ba ja men hämta din pappa då? Han ba ok. Två minuter senare kommer en kopia av honom in fast i ett äldre format. Han ba ah två paket level. Då kunde jag inte hålla mig för skratt! "Är det du som ska spela hans pappa?" "Eh nää jag är hans bror" Svarade han då. Jag ba "Du kan ju inte köpa ut åt honom nu när jag vet att det är till honom" "Nä men alltså seriöst det är till min pappa, förresten får han inte röka för dig eller?" Fyfan va jag skrattade. Det var så jäkla sjlvklart vad dem två höll på mig "Vet du inte vad utlänningar gör när deras barn röker eller?, dem skjuter  dem" Hahah fyfan dagens skämt.

 

Jag har sjunkit så lågt att jag tittar på Sommar med ernst...

 

Jag mår så dåligt att jag inte ens ville att min pojkvän skulle sova med mig inatt =( Har så jävla dåligt samvete över det. Hoppas att han inte lyssnar på mig och kommer hit för att sova med mig iallafall!

 

Imorgon är det fredaaaaag så jävla skönt för då är det bara en vecka och en dag kvar att jobba sen är jag friiiii..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0