En fylle lördag utan bokstavlig fylla

Jag skulle ju vara fyllechaffis åt Ronnie inatt. Så jag satt och väntade, väntade och väntade. Läste lite sen kändej ag att sömnen började bli lite för stark så jag gick upp till Pappa och tittade på Tv. Runt typ kvart över 12 skriver jag till Ronnie att jag börjar bli trött, får svar halv ett.

"ett litet tag till"

Jo jag satt kvar, sen knackade det på dörren. Tre fyllekarlar klev in genom dörren och sjöng för pappa. Alla i huset låg och sov tills dess. Dem kom in och härjade satan i vardagsrummet, dryga som fan. Ringde hem till sina fruar och tvingade pappa att prata med dem. Pappa skämdes ju så han ursäktade sig sen sa han att deras män ville bli kastrerade och det var därför dem ringde hahahah

"Ett litet tag senare" Typ kvart över två ringer Ronnie och vill åka hem, så jag tar bilen och åker för att hämta honom. Utanför hotellet träffar jag Martina, hon var väldigt "rolig". Så söt hon är. Haha var jätte kul att träffa henne. Jag tror inte att jag sömnade innan 5 inatt. Tidigast dåra.

Idag vaknade jag runt kvart över 11 av att Ronnies mobil ringde. Jag hade planerat att åka till västerås för att köpa en film och ett spel till wii. plus att mamma bett mig köpa en skrivare till pappa i födelsedagspresent. När vi kommer till Media Markt så är den skrivaren jag vill köpa slut, bara visningsexemplaret kvar, utan låda och drivrutiner sa han efter att ha kollat ute i lagret.

"Vilka slarvmajor ni är" sa jag. Fan irriterad! Ok jag var inte sur, men alltid när jag ska köpa någonting så är nånting bortslarvat. Blev en annan skrivare istället. Sen kollade jag om spelet fanns, men nej, och inte heller filmen jag ville köpa. Vilken tur att det fanns skrivare annars hade min resa till västerås varit helt i onödan!

På väg hem så satt jag och Ronnie och hade en discussion i bilen, när jag ser någonting i ögonvrån och Ronnie skriker "AKTA" haha en hjort springer över vägen! Fan jag började as garva. Att jag inte reagerar som vanliga människor genom att bromsa! Fan hade inte Ronnie sagt akta hade jag bara låtit hjorten springa in i mig! Jag är knäpp.

Som sagt så är det pappsens födelsedag han fick en skrivare,skanner och kopiator av mig än så länge, fast det är från oss alla, men jag har betalat för den;P men mamma ska ge mig sin hälft. Sen fick han en jätte fin varg av oss..

Nu sitter jag här med gäster på övervåningen och tråkar. Ska nog ta och läsa lite så jag gör någonting värt.   Svea kommer över snart! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0