Duktigt =)

Jag har just blivit klar med min livs första ost och skink sås! Känner mig riktigt duktig!

 

Var in till stan för ett ärende åt pappsen. Träffade Frida =) Riktigt kul att se henne!  Gick in till willys och inhandlade ingredienser. Sen åkte jag hem i världens regnskur!

Har fortfarande inte packat klart! Känner mig så jääävla lat! Får ta det senare. För förr eller senare måste ju känslan komma. Att jag verkligen känner mig peppad på att packa.

 

Pratade med Ronnie en snabbis nyss. Blir så glad att han tänker på mig <3


Kommentarer
Postat av: Järnet

Assså aa big, ha en så jävla trevlig resa nu :D !

Vill höra massa kul sen när ni kommer hem ! :D



2009-08-27 @ 10:04:41
Postat av: Anonym

är du & ronnie tillsammans? :)

2009-08-30 @ 13:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0