Som sagt!

Jag har ju lila hår nu:/ känns lite sådär faktiskt! Men det lyser inte lila som jag trodde att det skulle göra. Det ser faktiskt endå helt okey ut. Den enda som har sagt att det inte ser lila ut är leo. Han sa att det såg rött ut :/ men han var glad över att mina blonda slingor var borta sa han.

Jag tog en bild på min tatuering idag... och på mitt hår! Här kommer det........

 



Tatueringen har jag ritat själv =) Det är en symbol för min och sofias vänskap! och nu är det förevigat!! Har sagt sen vi var små att vi ska göra en och nu har jag gjort en =) Fast när jag tittar på den nu så märker jag ett litet fel men det är ju bara jag som ser det så de spelar ingen roll för ingen annan kommer förmodligen att märka det felet.

Var in och handlade med pappsen idag, vi gick in till SHE och beställde ett nytt internet. Så jävla skönt för detta som vi har nu har pappa sagt upp och det går ut 1 maj. Skönt! för det suger!

Var även ut på en promenix med Sofia i morse eller ah runt 1 men då hade jag typ precis vaknat.
Har även städat mitt rum och tvättat kläder.

Den 24 april ska jag flyttta ner, så lär kolla på lite möbler =)

Senare ska jag hem till rontan =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den är så fiiin :)!! Du och jag Attis <3

2009-04-09 @ 22:36:44
URL: http://softyzgehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0