Lite update från helgen

Jag var så jävla död igår så jag orkade inte skriva någonting.


I fredags så Jobbade jag från 11-19 kommer inte ens ihåg vad jag gjorde när jag kom hem:S har för mig att jag bara satt och tittade på tv.
I lördags jobbade jag från 10-17 Sen åkte jag och fotade irstablixtens disco. Skit kul att se små barnen hångla upp varandra haha.. JAg fick VIP pass , jag fick vara överallt där alla andra inte fick vara. Dem hade tillochmed fixa plats åt mig framför sceenen där inte någon annan fick komma fram.. Senare fick jag gå upp på sceenen med "Next three" från melodifestivalen. Inga jag ens viste existerade förän lördags kväll. MEn små tjejerna viste tycldigen vilkja det var och dem vart helt extaaas.
I söndags vaknade jag kl 8 för att hjälpa mamma sälja av en massa gamla kläder som bara låg och ruttnade. JAg var skapligt död när jag var på väg hem. Ronnie ringde mig när jag var på väg hem och han var minst lika död som jag, han hade varit och filmat nå konsärt i heby tror jag.
Senare när jag kom hem så kom laura hem till mig. Vi satt och pratade av oss lite och käkade LANGOS!!! Älskar det:D haha
Dem åkte inte föränn vid 11 tiden och då var jag helt död och orkade inte åka någonstans.. Så jag tror att min kära pojkvän är lite arg på mig!

Var nyss ut med sååfi, så jävlaaa skönt! vovvarna tyckte oxå att det var roligt:D Norton har blivit nyklippt i år igen:) lika sööt som vanligt! <3

På onsdag ska jag tatuera mig:S är gaaaaanska nervös hahah:D men det blir nog bra förhoppningsvis:)


Lite bilder från "Blixtvimmel"
       


Det finns många fler bilder på www.irstablixten.se

Ha en fortsatt trevlig dag:)

Kommentarer
Postat av: vickan!

ohh söta killar! ;D ahaha

2009-04-06 @ 18:46:05
URL: http://vickanpe.blogg.se/
Postat av: silly

ja ni feta människor e lätta att roa märker jag =)

2009-04-07 @ 11:37:10
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Bjelke

Trodde det var din bild på bdb så blev skitskrajj först! Skönt att det gick bra!!! :) För jävla läskigt men där ser du att det är rätt att du fick körkort, du lyckades ju rädda situationen! :)

2009-04-07 @ 22:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0