Tjenixen

hade besök av saranda en stund idag. Det var riktigt trevlig, dock kände jag mig lite osocial eftersom jag skulle laga mat. Men jag pratade samtidigt, de gick väl mindre bra, höll på att glömma en massa och jag glömde även lite ingredienser. Men de smakade bra iaf :P Hon tog med sig kakor till oss :D Riktigt goda med bitar av vit choklad och tranbär tror jag de var:P Mumma!

Pappsen skulle ha kommit förbi idag, så jag satt och väntade på honom men inget samtal. Lite sur blev jag, så ja ringde honom och då hade han redan kommit hem! Suck! Han vet inte vad en telefon är! Men jag förlåter honom för han är min kära far :P

Hahahahaha vet inte om jag skrev de tidigare, men när jag var ner till tvättstugan för att hämta upp de sista av tvätten så upptäckte jag att min tvättid inte var föränn vid 15. Jag hade råkat tagit en stackares tid! Oh va jag skämdes så jag skyndade mig att plocka ur allting även fast de fortfarande var blött och sprang upp till lägenheten igen puh, var livrädd och få en utskällning >_< Tur är väl de att vi har ett torkställ i skåpet så vi kan torka kläderna i lägenheten. Aja förlåt kära granne de var i vilket fall inte med meningen.

Sen om de inte var nog med tvättiden så råkade jag sända ett sms till fel person! Tror inte att jag har haft huvudet riktigt där jag ska idag!
Tur att jag inte skrev nå pinsamt hehe..

Snart får jag besök av Jessica. Vi ska väl prata lite strunt och dricka coffie. Synd att man inte har "Gaah doooonuuts hemma!"

Imorgon är de min kära Mammas födelsedag <3Älskar dig MAMMA!!!!
Älskar dig mamma!!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Fast det är ju jätte billigt! Ska jag lätt fixa nu när pengarna kommer. Hur ofta är ni där, får jag haka på er?

2011-03-16 @ 19:10:10
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0