Ska jag eller ska jag inte?

Ja de är frågan haha! Fan va lat jag är! Sitter bara och klickar runt på den här jävla burken istället för att kanske ställa mig och fixa disken? De är inte mycket att diska men de gäller att ta tag i de :/ Sen är jag hungrig också! Fan ska man laga för mat idag? Pust!

Sitter och tittar på kniven mot strupen, jag erbjöd mig att jobba i köket på jobbet, men får se hur de går :/ Jag tycker de är kul att laga mat och jag har jobbat inom kök förut, men har ingen kock utbildning? Men vafan de på kniven mot strupen är utbildade kockar och inte fan kan de laga mat? :/ hmm Aja får se vart livet tar mig! Bara att fortsätta kämpa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0