natti

Att man alltid blir hungrig på kvällen är ju förjävligt!

Jag försöker äta iaf mins 3 gånger om dagen och idag lyckades jag hålla det! Käkade knäcke mackor till frulle, denna gång utan oboy! Så duktigt av mig, dock kändes det som fängelsemat eftersom jag drack vatten haha!

Sen gjorde jag tonfisk, hackad rödlök och ägg! Blandat i en röra! Självklart gjorde jag kaffe med mjölk :D Så jävla gott. Vilket påminner mig om när jag var yngre, kanske gick i typ tvåan eller nått när Sofia och jag gjorde kaffe med mjök och lekte Eva och Adam. Hon var alltid Eva och jag var annika haha Annika drack alltid kaffe med mjölk och en massa socker och de gjorde jag med. Sen den gången när vi lekte den leken och började as garva och sofia spillde ut sitt på golvet! Den lila fläcken tror jag fortfarande är ingrodd på vårat golv i köket haha och minnet i hjärnan föralltid haha
Sen nu till kvällen käkade vi upp de jag lagade igår. Men jag känner att tränar man så kanske de är bra att äta samma tider varje dag. Och jag äter faktiskt bara när jag är hungrig så =) Inget småätande..Eller jo popcorn men de räknas inte ;)

Baby och jag spelade lite kläpoker idag hahaha gick ju inte att låta bli att skratta! Visst jag har sett honom naken förut men nu vart de bara kul på nå vis hahaha dock klädde vi aldrig av oss helt! Men lite kul måste man få ha när man har tråkigt haha

Imorgon ska älsklingen iväg på utbildning och jag ska tvätta själv =( Har jag inte gjort sen vi flyttade hit! Blä va tråkigt!! Sen måste man ju hitta på någonting att laga till middag! Lina hade tur idag hon, hennes karl hade fixat maten och städat tills hon kom hem. Lite avis är man ju =)


Haha mupparna! Vi gick väl i sjuan här eller nått haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0