Måndag igen

Ja efter en ganska lugn helg börjar en riktigt solig måndag! Helt underbart väder de har varit idag. Jag har suttit i soffan med öppen dörr och solat. Älskar att vi har solsidan =) Dock tycker jag inte om vårt spyräcke! Vill ha en balkong.

Idag skulle jag ha städat, har dock inte haft lust. Känns inte som att de bara är jag som ska göra de, så får ta tag i de nu! Ska bara väcka min karl som har somnat på soffan, som även har lovat att diska =/ Unge!

Har satt upp lite tavlor i köket nu =) Blev lite ojämnt men de vart gulligt. Syns att de är hemmameck haha

Har precis kommit hem ifrån såkallade Zumban. Kvinnan som brukar hålla i de har brytit armen så de var en vikare..De gillade vi inte ska jag säga. Var inte zumba i typ någon av rörelserna. Var mer hip hop! Me no like! Haha första gången man ser en karl gå på nå sånt. De var faktiskt två stycken där idag. Kul :P Synd bara att de testade på de första gången när de inte var nå bra :/ Aja träning kan inte alltid vara kul..

Snart ska vi över till Erika som bjuder på pankakor. Vi har haft vårat äventyr idag. Åkte till Erikslund tidigare och skulle kolla efter skor. Hittade faktiskt inga tur var väl de =) Sen när vi skulle tanka min kära bil uppräckte jag att Chrille hade mitt kort och mina hundringar var slut i plånkan. Skit! Han får tanka imorgon!

Ne nu ska jag väcka honom!! Ha en bra kväll!!
Får man äta sånt efter träning? Oh va de skulle vara gott >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0