Jag förstår inte..

Ibland finns det vissa saker som man absolut inte kan förstå sig på.
Som te.x hur fan all disk kan bli ett jävla berg på några sekunder! JAg har försökt att diska bort allt varje gång jag har lagat mat. Ok i två dagar i rad har jag gjort det. Idag diskade jag tillochmed innan jag började med maten just för att slippa berget. Men nej, när vi ätit klart så ser det ut som ett jävla berg iaf. Blir så trött! De blir nog snart min underbara diskmaskin som jag vill ha!!
Min dröm just nu!!
Dessutom så är den faktiskt miljövänlig, eller energisnål, passar mig utmärkt. Har försökt tjata på pappa men han har sagt att det är onödigt, men fan är så jävla trött på diskbergen! Får väl börja spara :/

De andra som jag inte kan förstå mig på är hur fan jag alltid lyckas spilla på mina rena kläder! Erika och jag var iväg för att sola idag, så när vi kom hem så kände man sig inte särsilt fräsch. En dusch och rena kläder. Pff rena i typ en halvtimme. När jag smakar på maten lyckas jag alltid och då menar jag ALLTID spilla på mina jävla tröjor!  Dock upptäckte jag de inte föränn senare. "Oj jag har spillt igen" Sen säger Erika "Jo jag såg de när vi satt och åt, du har en till på andra sidan också". Jävla skit, säg mig hur lyckas jag??

Idag har de inte hänt så mycket förutom de jag skrev. Eller jo jag lyckades komma ihåg att ringa mitt viktiga samtal :D Känner mig duktig :D Nu är de bara tre viktiga samtal kvar. Imorgon bitti klockan 8-9 är två av dem >_< Får se om jag kan pallra mig upp ur sängen. Ganska tveksamt med tanke på att jag inte är ett dugg jävla tött >_<

Nu blire scrubs och ett försök till att sova. Imorgon blire äntligen träning igen! Längtat!!


Glöm inte rösta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0