Varnar känsliga läsare!!!

Vettifan vart de kom ifrån, vet att jag fick blåsor när jag var i malmö av mina höga underbara skor, men nu vettifan:S Undrar om de är för mina tennisskor som jag har börjat använda flitigt :S



Följ utropstecknerna om ni vill se!




!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

Hmm...



Ganska vidrigt jag vet!!!  Men tänkte om ni ville lida lite med mig...bara lite :P


Nu sitter jag och pratar med Erika! Jag har inte gjort ett piss idag! Hur jävla skönt som helst! Inte ens hängt upp kläderna på galjarna sen igår, dem ligger fortfarande fint i de blåa påsarna! Har pratat med Erika i 2 timmar och 16 min just nu när jag tittar på klockan :P Hehehe och vi bor 100 m ifrån varandra...Ibland får man vara lat! :D

Snart kommer min fina hem och förhoppningsvis lagar mat åt oss :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0