Tjingeling

Nu har jag äntligen skrivit ut A-skattesedeln så jag kan få rätt skatt dragen på jobbet! Gäller bara att komma ihåg den till imorgon.

Var över till Erika en sväng också, vi har ju ingen skrivare så fick låna hennes. Vi pratade lite om möhippan! Tihi ska bli så kul :D Måste försöka fixa fram en ny kamera tills dess! Jag känner mig lite handikappad utan, jag har alltid (Nästan alltid) Kameran med mig! Men nu finns den inte längre =( Har haft den i måååånga år, så den är ju väl använd! Men iaf!

Imorgon är de nya tag igen! Riktigt roligt att få träffa glada gruppen igen! Tänka på annat! Längtar specifikt just för att vi kanske ska ha vår första tele tid imorrn :D hahah AWEESOOME :D


Min fina bebis!! Ska ha henne nästa helg :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt bild! =D

2011-06-26 @ 20:59:16
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0