Sol, strålande sol

Jag har lyckats få färg av den lilla tiden under lunchen och rasterna vi haft idag! Underbart! Jag är solberoende! Älskar solen! Dessutom behöver jag fylla min kvot med D-vitaminer till i vinter!

Dagen annars har varit riktigt bra! Haft skoj som vanligt. Dessutom har jag hittat inlinesvänner :D Grabbarna grus har gått med på att åka inlines tillsammans med mig till jobbet imorgon! Lovley! Ingen av mina vänner vill åka med mig så jag är överlycklig att någon vill de iaf!

Idag har vi bestämt oss för att synda! Vet inte vad riktigt än men de blir väl nå gott.

Ringde 1177 idag! Kan ju säga att jag inte vågade skriva mitt person nr med tanke på så många gånger som jag ringde dem förra året! De sa ju till och med "Man ska ringa mer akuta samtal på helgerna" Till mig haha aja...

Nu har vi satt ett datum för Chrilledills kalas och partey. Det blir två olika helger :P Ska bli så kul att få arangera ett kalas med tårta och sånt själv för första gången :D


Usch va mitt hår såg hemskt ut innan jag lyckades få rätt färg >_<

Ha en bra dag allesammans! Hoppas ni har njutit av soleeeen :D

Kommentarer
Postat av: Lindah

Fast jag gillar inte det där "Han vet att han ser bra ut, det gör att han inte ser bra ut"... Det är väl inget negativt med att veta att man ser bra ut? Att ha självförtroende och att man tycker om sig själv och sitt utseende är sexigt, så det håller jag inte med om! Det ska vara BRA att tycka om sitt utseende!



Haha men ja.. vafan! Klart man måste ha något fint att titta på på jobbet, men ja det märks tydligt på tjejerna när han kommer in i rummet.. alla blir som små ljus :P

2011-06-27 @ 19:20:38
URL: http://deepsuperficialities.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0