Midsommar

Igår satt Erika och jag och planerade det sista inför idag! Vi höll på i flera flera jävla timmar! Få helskotta! Fram och tillbaka med låtar. Vi blev inte ens klara!


Snart ska vi väl ta och börja  göra i årdning här hemma! De ser ut som om en tornado har svept förbi!! Kläder ligger på golvet! Diskhögen verkar leva på steroider för den blir alltid så jävla stor! (Nu kom jag även på att jag inte ens tagit upp köttfärsen ur frysen!) 

Pappa ska väl komma förbi idag, tur att han inte är lika kännslig som mamma när de gäller stökighet! Tur är även att Chrilledill är så trött att han inte förstod vilken telefon de var som ringde och hann inte svara! haha Annars hade vi väl fortfarande sovit, och jag är inte så haj på dedär med hur lång tid saker tar!

Idag blir det lek och stoj, med grillning och goda vänner och för mig även nya vänner! Är lite ledsen att de bara jag som inte känner alla typ :/ Eller ah Lindah och hennes vänner känner inte alla heller. Men av dem som är "samhall" som vi kallar vår knäppa krets. Men mina vänner hann planera in annat. Sen att FB har dolt event grejen så att de inte poppar upp som en röd sak så man lätt missar den gjorde ju inte saken bättre!!

Jag önskar er alla en glad midsommar :D


Midsommar som faktiskt förändrade mitt liv!!

Oh där är min mobil också som blev snodd =(

Haha jag kommer även ihåg att jag var tvungen att ta av mig kransen för jag fick utslag! Haha dumma mig som inte fatta att om man är allergisk mot gräs kanske inte ska ha de på huvudet! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0