Midsommar afton, efter middag, morgon?

Kvällen började lite halvsegt, de var lite folk i början , men de var trevligt de med! Sen när folket började rasa in "ut" så tände vi grillarna. Vi satt på filtar ute på gräset, precis som man ska kunna göra på midsommar! Helt underbart! Jag har gjort hemmagjorda hamburgade som jag och min fina grillade! Riktigt mums!

Runt 20 tiden rasade de sista folket in "ut". Då körde vi igång lekar och lite annat. Vi körde brännboll som jag stukade foten på i! Så jävla tävlingsinriktad så jag kutar ju som ett as. Får helt enkelt skylla mig själv.  Grodspottningen vann Chrilledill. En jävel på att spotta! hahaha Music Quiz och norsk kareoke vann mitt lag, som jag inte har en aning om hur döptes till "de lite bättre laget" Även fast jag hade förbjudit det! hahaha Sen vart de fyllekubb mitt i natten. Kan säga att kubb ska spelas antingen nykter eller bara lite påverkad samt i dagsljus! Jag som har världens sämsta natt syn kastade ju kubb pinnarna på motståndarna haha ooops!

När luften blev alldeles för fuktig så städade vi och drog hem till oss...Jag kan ju säga de att jag inte hade en aning om hur många vi var, när vi satt ute så såg de inte ut som att de var så mycket folk. Men när vi kom in så var vardagsrummet fylld samt köket! Jag hade liiite panik av att ha runt 25 pers hos oss. De vart inte långvarigt, vi skickade hem folket runt halv 2. Tror resten gick på efterfest =)

De var min midsommar! Hade riktigt roligt! Hoppas ni med hade det!

Bilder kanske kommer upp när jag får tag på dem. Min kamera pajade =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0