Malmö

I Fredags fick jag och Chrilledill för oss att vi skulle grilla. Så vi ringde runt och frågade folk om de ville komma och grilla. Dock som sagt eftersom de var fredag så vart de sista minuten och ingen kunde komma :/ Min kära Fia kom iaf :D Hela vägen ifrån sala! Vi åkte till Tina och tommy och grillade. De var riktigt gott.

På vägen till Tina och Tommy så ringer Lina mig. Hon frågar vad jag ska göra på lördagen. Sen frågar hon mig om jag ville komma ner till henne. Jag fick världens chock! Visste inte vad jag skulle säga! Så jag s att jag skulle prata med Chrilledill! Dock vare svårare att bestämma sig än va man kan ha trott! Inte förns runt tolv på natten ringde jag till henne och sa att jo men jag kommer! De jobbigaste var att jag inte hade varit ifrån min fina mer än typ arbetstimmar!

Så Lördag morgon vaknade jag packade mina saker och tog tåket ner till Malmö! De var jobbigt att åka ifrån Chrilledill kan jag säga! Väl på tåget ner till Gbg så fick jag as bra platser! Helt eget bås med två Göteborgare. Satt på de tåget i ca 4 timmar tror jag! Sen bytte jag. Kan säga att tåget från Gbg till malmö kändes längre!

På lördag kväll sitter jag och lina och dricker vin och har de trevligt! Sen fixar vi oss och går ut! Båda i högklackat!
Vi drog till tre olika ställen! Jag kan säga att mina fötter värkte satan!! (Jag lägger upp bilder på de när jag kommer hem) Somnade som en stock när vi kom hem iaf !Svin kul hade vi också!!

I söndags vare en inne dag! Vi var alldeles för bakis! Eller ah vi låg ute i solen en stund men inte alls länge! Sen träffade vi min barndomsvän Silvia ett tag! De var riktigt trevligt!

Ifår var en dag på stan! Vi gick runt ett bra tag! Drog även till Max som låg längre bort än va vi hade trott haha! Två av mina låsor sprack under fötterna! hahaha

Idag är Lina i skolan och jag uppdaterar lite grann! Ganska mycket text så :P



Riktigt roligt har jag här! Dock saknar jag min älskling där hemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0