Lön?

Hahaha mjo för många! Men icke för mig. Tråkigt nog så får vi jobba och få betalt efteråt. Vet inte hur de kallas men så är de tydligen.

Älsklingen och jag kikade på film igår. Va iväg till Ica Chrille va sugen på söndagsmys. Vi köpte inte så mycket mys saker. Vi började ju titta på filmen ganska sent så de blev inte ens popcorn för mig lixom. Vi åt dock varma mackor. Satt ganska bra med tanke på att jag bara åt en gång igår.

Jag har haft så fruktansvärt mycket mardrömmar inatt! Jag vaknade nu på morgonen utav de med! Hade även halsen full med slem typ. Tror jag har druckit för mycket cola. Är ju inte van att göra de nu för tiden. Vi får inte göra sådär igen!

Vädret ser ju ut att bli helt underbart idag så blir nog att äta lunch på balkongen :D Hoppas bara de håller i sig" Vill ju få liiiite färg i sommar!


Vill bli av med mina mörka strumpor =(

Ne nu ska jag göra mig klar! Ha en bra dag allesammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0