Helt underbart

Oh va skönt de var att äntligen få sova lite längre =) Kroppen bara spinner! Vaknade kanske för en halvtimme sen av att min fina klev upp ur sängen! Jag trodde dock att jag skulle vakna inatt eller imorse av panik för att klockan inte har ringt. Panik och börjat klä på mig och ta cykeln till jobbet eller nått :/ Har faktiskt hänt om jag ska vara ärlig! Haft en god vän som fipplade med min mobil på bussen. Dagen efter klockan fyra på morgonen ringer mitt alarm. Jag gör mina dagliga rutiner, sen upptäcker jag att det är väldigt mörkt ute! Så kikar på mobilen då har min kära vän skrivit ett litet meddelande på alarmet åt mig. Nu är de så många år sedan så jag kommer inte ihåg va de stod på den :/

Idag blire besök till hembyn för mig. Kära pappa ska också följa med. Vi ska fira lina =) Ska bli kul! Har inte träffat henne någonting sen hon kom hem till kumla =( Alltid annars brukar vi umgås varje dag! Dock har hon varit jätte sjuk så jag förstår henne med :/


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0