Hallo hej!

Jag var ganska dålig på att uppdatera igår. Kan ju faktiskt bero på att vädret var helt underbart! Jag Chrille och Erika gick och köpte en glass och satte oss i solen när jag hade kommit hem.
Senare under efter middager ringde Fia mig! Vi prata ett bra tag :P Tror de sammanlagt blev en timme. Dock inte mycket om man gämför med förr :P

När grabbarna hade åkt på bio så åkte jag och Erika ut och cyklade. De var riktigt skönt, vi åkte till björna och sen hem. Riktiigt fin utsikt. Dock tog jag ingen bild! Var riktigt sugen! När vi cyklat klart så tittade vi på Jules and Julia tror jag den heter. Riktigt härlig film, dock upptäckte jag att klockan började bli mycket så jag gick hem, duschade och slocknade på sängen. Tror inte jag ens vaknade till när Chrille kom hem från filmen :/

Idag blire after work med de härliga gänget från jobbet :D Ska blir riktigt roligt! Men först en dag med säljlära!! Önska mig lycka till =)

Ha en bra dag allesammans :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0