Tävling på tävling

Fan va jag har sagt de många gånger men de tål att sägas igen! Jaag tycker absolut inte om att tävla. Nu på jobbet har jag ändå kunnat klara av de ganska lugnt, men sen kom jävla angie pangie och säger att hon tävlar specifikt emot mig! Snacka om att nerverna går på högvarv!! Kan säga angie att jag slutade på över 500 idag ;) hihihi back at ya ;) Tog en lapp till hihihi

Ja till nå annat, när jag kom hem idag var de sååå fint här =) Min fina älskling hade städat hela lägenheten igen! Han kan när han vill!
----
Fan fick även höra att de har varit knivhuggningar på min gata, i förrigår och idag. Vad har det tagit åt folket? Vad tänker människor med? Kan man inte tänka så att "De jag inte vill ska hända mig ska jag inte heller utsätta någon annan för"? Men de finns ju verkligen människor till allt, de hade gett sig på stackars tidningsbudet imorse :/

Hoppas på att min nya klänning hinner komma till imorron :D Då kommer jag vara en happy tjej!


(Bilden är från min 18 års dag...Behöver jag säga mer?)

Imörrn bliree paarteeey! Får dock ta de lugnt om jag ska kunna jobba på lördag >_< Vad har jag gett mig in på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0